În sprijinul a sute de mii de cetățeni. Magazinele “Merișor” au coborât de miercuri prețurile cu până la 20%
07/05/2020

În sprijinul a sute de mii de cetățeni. Magazinele “Merișor” au coborât de miercuri prețurile cu până la 20%

A fost dat start campaniei „În susținerea populației”. Sute de mii de pensionari și persoane socialmente vulnerabile beneficiază de prețuri reduse cu până la 20% la produsele de primă necesitate în magazinele sociale „Merișor”. Inițiatorii campaniei au primit mii de mesaje de mulțumire din partea pensionarilor.

Liderul Partidului „ȘOR”, deputatul Ilan Șor, inițiatorul campaniei „În susținerea populației”, spune că personal a primit mii de mesaje de mulțumire din partea pensionarilor. Șor a declarat că are obligația morală să ajute oamenii, subliniind că guvernarea este incapabilă să-i susțină pe cetățeni în timpuri dificile.

„Guvernarea în frunte cu Dodon și Chicu nu fac altceva decât să roadă pantalonii. Socialiștii doar trăncănesc fără rost. Noi am ajutat și vom ajuta oamenii, orice ne-ar costa asta. Pentru că noi într-adevăr îi iubim pe cetățenii țării noastre”, a declarat Ilan Șor.

„Să aibă dl Dodon așa pensie când a ieși la pensie, să vadă cum e. Noroc de magazinul social că mă salvează un pic”, a comentat revoltat un pensionar, declarându-se mințit de președintele Dodon care le-a promis bătrânilor că le va mări pensiile.

„La preț mai ieftin găsim ce dorim în magazinul acesta. Dumnezeu să-i învrednicească pe toți. Prețurile erau mici și au spus că vor fi și mai joase”, a adăugat un alt pensionar.

Iar o beneficiară i-a mulțumit lui Ilan Șor pentru că menține magazinele sociale, care sunt salvatoare pentru mulți.

Campania „În susținerea populației” se va desfășura în perioada 6 mai-6 iunie 2020. Campania își propune să ofere un acces mai mare pensionarilor și categoriilor social-vulnerabile la produse de primă necesitate cu prețuri și mai mici. Anterior, liderul Partidului „ȘOR”, Ilan Șor a declarat că decizia de a desfășura campania a fost luată în contextul în care „Dodon a declarat, practic, război propriului popor”, oamenii fiind aduși „la un pas de înfometare”.

Proiectul „Magazine sociale” a fost lansat acum aproape patru ani la inițiativa lui Ilan Șor. În prezent rețeaua numără peste 130 de magazine și puncte mobile. Peste 300 de mii de beneficiari se bucură de acces la produse de primă necesitate la prețuri reduse. Principalii beneficiari ai magazinelor sociale sunt pensionarii și categoriile sociale defavorizate.

Video - https://youtu.be/D6Xxt95ym6I